Karty trójdzielne Montessori - 18 kwiatów wiosennych

Cześć!


Wielkimi krokami zbliża się wiosna... Od jakiegoś czasu miałam zamiar zrobić karty trójdzielne związane z wiosną. Jedna z czytelniczek napisała do mnie i podrzuciła pomysł na karty z kwiatami wiosennymi. A więc pomysł zrealizowałam i dziś podzielę się z Wami kolejną porcją kart :) Jeśli jeszcze nie widzieliście poprzednich to >tutaj znajdziecie karty trójdzielne z warzywami<, a >tutaj karty trójdzielne z kolorami<. Korzystajcie i dzielcie się pomysłami w jaki sposób je wykorzystujecie! Zapraszam na moją stronę "Zainspirujmy się" na Facebooku.





Karty wyłącznie do użytku niekomercyjnego.
Jeśli chcesz je rozpowszechniać, dodaj odnośnik do mojego bloga.



I co sądzicie? Przydadzą się? :) Macie jeszcze jakieś ciekawe pomysły?

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne karty, wyraźne ilustracje i pomagają dziecku poznawać - w tym wypadku kwiaty- a i rodzicowi przypomnieć co nieco ;-) a czy są może dostępne pozostałe karty kwiatów, gdzie na jednej stronie A4 jest 6 obrazków?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...