Retro plakat + 18 kart z motylami

Hej!

Odkryłam ostatnią świetną stronkę z różnymi dziełami, grafikami, kolekcjami - stronę holenderskiego muzeum Rijksmuseum. Ostatnio bardzo popularne są grafiki w stylu retro z np. mapami, roślinami, owadami, zwierzętami. Na Instagramie widuję mnóstwo zdjęć w takiej stylistyce i jestem tym oczarowana!

Udało mi się pobrać na tej stronie piękną grafikę motylami, w świetnej jakości. Trochę ją wyprostowałam, poprawiłam i przygotowałam do wydruku i tak oto powstał plakat z motylami, którym mam zamiar dzisiaj się z Wami podzielić. Jakość jest na tyle dobra, że można go wydrukować nawet w formacie A3, więc jeśli macie taką możliwość to polecam.

Przy okazji poprawiania plakatu wpadłam też na pomysł, aby zrobić do niego karty.
Moim pomysłem na ich wykorzystanie jest np.:
- dopasowywanie motyli z kart do plakatu;
- układanie ich w kolejności od najmniejszego do największego i odwrotnie;
- porównywanie motyli, szukanie różnic między nimi;
- i z racji, że niedługo wiosna, będzie można wybrać się na zewnątrz i szukać motyli takich jak na kartach! Może jakiegoś uda się znaleźć ;)

Zapraszam do pobierania ;)






I jak Wam się podoba? Jeśli znajdziecie więcej ciekawych pomysłów na wykorzystanie tych materiałów, dajcie znać w komentarzu!


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...