Karty trójdzielne Montessori - ptaki odlatujące na zimę i ptaki zimujące w Polsce

Cześć!

Jak tam u Was? 
Na dziś przygotowałam karty trójdzielne Montessori z ptakami. Podzieliłam je na dwa pliki: karty  z ptakami odlatującymi na zimę i karty z ptakami zimującymi w Polsce. Karty trójdzielne składają się z: karty ze zdjęciem i podpisem, karty z samym zdjęciem i sam podpis. Więcej o lekcji z wykorzystaniem tych kart możecie przeczytać TUTAJ.

Karty są łatwym sposobem na poszerzenie słownictwa. Ja sama poznałam parę nowych ptaków w czasie ich tworzenia ;) Materiały te mogą być pomocne przy omawianiu zwiastunów wiosny - możecie na przykład przedstawić dzieciom ptaki, które wracają do nas na wiosnę i pójść na spacer, by razem ich poszukać. Na bloga dodałam wcześniej karty trójdzielne z kwiatami wiosennymi, które zajdziecie TUTAJ. Te również mogą okazać się przydatne na pierwszy dzień wiosny. Zapraszam do korzystania!






Karty służą wyłącznie do użytku niekomercyjnego.
Jeśli chcesz je rozpowszechniać, dodaj odnośnik do mojego bloga.



I jak Wam się podobają? Często korzystacie z kart trójdzielnych? Liczę na odzew w komentarzach, czy takie materiały Was interesują i czy tworzyć ich więcej :)

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna sprawa! świetnie pomyślane i bankowo jtro to drukuje (swoją drogą polecam ksero wrocław ). Masz naprawdę bardzo fajne pomysły:) Nie można Ci tego ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy na pewno łabędź odlatuje na zimę? Słyszałam, że pozostają na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karty z synami bardzo często korzystamy, karty zalaminowałam i służą na długo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra na pewno wykorzystamy w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. super, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...