DO DRUKU: karty trójdzielne Montessori - kolory


Cześć!

Czy jest tutaj ktoś, kto tak samo jak ja jest zafascynowany metodą Marii Montessori? Parę lat temu na początku moich studiów bardzo wciągnął mnie ten temat. Czytałam mnóstwo artykułów, fora, książki (m.in. "Sekret dzieciństwa", bardzo polecam!). Uważam, że jest to jedna z lepszych metod pracy z dziećmi, która pomaga im rozwinąć samodzielność, uczyć się poprzez doświadczenie i we własnym tempie oraz odczuwać radość z pracy i odkrywania świata. Myślę o pójściu na kurs, który pomoże mi jeszcze bardziej zgłębić się w tajniki tej metody. Może ktoś z Was był już na takim i  może jakiś polecić? Dajcie znać! ;)

Pomoce Montessori wykorzystuję czasami z moim młodszym bratem i jestem zachwycona. Uwielbiam szukać na różnych blogach wszelkich materiałów do druku, takich jak na przykład karty trójdzielne i lubię czasami stworzyć też coś swojego. Tak jak wspominałam w moim pierwszym wpisie - na tym blogu również co jakiś czas będą pojawiać się takie materiały.

Dziś podzielę się z Wami kartami trójdzielnymi z kolorami. Przygotowałam dwa rozmiary kart - 14cm x 14 cm oraz 10 cm x 10 cm. Ten większy rozmiar to taki, jaki powinny mieć prawdziwe karty Montessori, ale jeśli ktoś woli mniejsze lub chce oszczędzić na tuszu do drukarki i laminowaniu, może śmiało wykorzystać mniejszą wersję.




Karty służą do użytku NIEKOMERCYJNEGO.
Jeśli chcesz je rozpowszechniać - dodaj odnośnik do mojego bloga.


----> KARTY 10CM X 10CM <----

----> KARTY 14CM X 14CM <----





I jak Wam się podobają? Przydadzą się w pracy? :)
Jeśli tworzycie własne pomoce dla dzieci do przedszkola/szkoły/domu inspirowane tą metodą to pochwalcie się - chętnie zobaczę!

Pozdrawiam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...