DO DRUKU: DINO-GRA - GRA PLANSZOWA O DINOZAURACH

Witam serdecznie! 


26 lutego, czyli za równy tydzień, jest nietypowe święto - Dzień Dinozaura! Dzieci uwielbiają temat dinozaurów, dlatego w przedszkolach często obchodzi się ten dzień. A jak jest u Was? Organizujecie coś w swoich placówkach? 
Jeśli brakuje Wam pomysłów, to mam coś dla Was ;)

W mojej głowie zrodził się pomysł na zrobienie własnej gry planszowej o dinozaurach. Więc od razu wzięłam się za tworzenie! Trochę mi to zajęło, ale myślę, że było warto! Grę stworzyłam z myślą o dzieciach przedszkolnych. Starałam się, aby gra była przejrzysta, ikonki proste do zrozumienia a instrukcja i pytania łatwe do ogarnięcia dla młodych umysłów.

Gra składa się z planszy, kart z pytaniami i instrukcji. Najlepiej wydrukować to wszystko na grubym papierze lub przykleić na kartonie, żeby dłużej posłużyło. Grafika jest w rozdzielczości 200 dpi, więc nadaje się także do druku w formacie A3. Do gry potrzebna jest jeszcze kostka i pionki do gry.

Zasady są proste. Gracze rzucają kostką, przesuwają się do przodu i czasami natrafiają na "specjalne pola", np. z pytaniem, strzałką, możliwością dodatkowego rzutu lub przeszkodą. Wszystko dokładniej opisane jest w instrukcji dołączonej do zestawu, więc serdecznie zapraszam do pobierania i korzystania razem z dziećmi!








Gra tylko do użytku niekomercyjnego.
Jeśli chcesz ją rozpowszechniać, dodaj odnośnik do mojego bloga.
Do tworzenia gry korzystałam z zasobów Freepik (autor brgfx)



Dajcie znać czy Wam się podoba i czy gra się przydała!


Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Wspaniała strona. Piękne obrazki. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! cieszę się, że się podoba. pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Takiej gry dla maluszków szukałam. Będzie nagrodą dla dzieci za wykonanie Krainy Dinozaurów z pudełka.
    Dziekuję. I gratuluje pomysłu
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że się podoba! pozdrawiam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...