DO DRUKU: pakiet karnawałowy - girlanda, medale, dyplomy, szablony, dekoracja

Cześć!


Jak pewnie większość z Was wie, trwa teraz czas Karnawału. Jest to okres, w którym w przedszkolach i szkołach często są organizowane zabawy i bale. Jest to także czas poszukiwań dla nauczycieli - szukają inspiracji, materiałów i dekoracji na tę okazję. Tak jak wspominałam w poprzednim poście, ja również stworzyłam coś, co może Wam pomóc w zorganizowaniu tej uroczystości i  mam nadzieję, że przypadnie Wam to do gustu. :)


Dzisiaj podzielę się z Wami dekoracjami takimi jak girlanda z napisem "Bal karnawałowy"; klaun do wycięcia, który może być ciekawą dekoracją do Waszej sali; medale dla dzieci, które możecie wykorzystać w dowolny sposób (np. zrobić dziurki, zawiesić na sznurku i rozdać każdemu uczestnikowi imprezy). Zrobiłam również dyplomy karnawałowe oraz szablony do wycięcia (z okularami, wąsami, koroną, kapeluszem, itp.), do których wystarczy dokleić patyczek lub słomkę i gotowe! Mogą one posłużyć np. do robienia śmiesznych zdjęć, co myślę, że sprawi frajdę dzieciom i nie tylko im ;)








----> MEDALE KARNAWAŁOWE <----


----> KLAUN - DEKORACJA <----


----> DYPLOM 1 <----

----> DYPLOM 2 <----



Co podoba Wam się najbardziej? Zapraszam do pobierania i komentowania! :) 



Pozdrawiam!


3 komentarze:

  1. Piękne rzeczy - dziękuję
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystałam, bardzo serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dyplom za osiągnięcia to dla dziecka wielki powód do dumy. Warto zadbać o jego odpwoiednią oprawę.
    https://lobos.promo/produkty/pokaz/certyfikaty_dyplomy_cenniki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...