DO DRUKU: gra - kolorowe domino sześciokątne

Witam serdecznie!

Chciałabym się dzisiaj podzielić z Wami stworzoną przeze mnie sześciokątną wersją gry Domino. Kiedyś na praktykach w przedszkolu widziałam taką grę z kolorami i mi się spodobała, więc postanowiłam poszukać takiej samej, darmowej, do druku w Internecie. Niestety nie znalazłam, bo na stronach były same wersje z obrazkami. Może po prostu źle szukałam, ale mimo to postanowiłam zrobić swoją kolorową wersję. Jeśli chodzi o zasady, to myślę, że każdy je zna - połączyć ze sobą te same kolory :) Ta gra może być świetną zabawą dla dzieci, ale także dobrą pomocą do nauki kolorów w języku angielskim!

Jako, że mamy teraz okres karnawałowy, możecie śmiało wykorzystać tę grę do wspólnej zabawy dla młodszych dzieci. Bądźcie czujni, bo niedługo na blogu pojawi się także pakiet karnawałowy - dekoracje, dyplomy, medale itp. A jeśli Wy macie jakieś pomysły i jest coś, co potrzebujecie na Wasz przedszkolny/szkolny/domowy Karnawał to piszcie w komentarzu! Może uda mi się to dla Was stworzyć ;)




-----> POBIERZ DOMINO <----




Jeśli Wam również taka wersja się podoba, to zapraszam serdecznie do pobierania gry i komentowania!

Pozdrawiam serdecznie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...