UKŁAD SŁONECZNY - plansza, ilustracje, karty trójdzielne Montessori

Cześć wszystkim!


Dzisiaj przychodzę do Was z materiałami dotyczącymi Układu Słonecznego.
Przygotowałam plakat pokazujący kolejność ułożenia planet w odległości od Słońca wraz z ich nazwami, ilustracje do demonstrowania dzieciom jak wyglądają poszczególne planety oraz karty trójdzielne Montessori w rozmiarze 14x14 cm, składające się z trzech elementów: karty z wizerunkiem i podpisem, karty z samym wizerunkiem i osobno sam podpis :) Więcej na temat lekcji trójstopniowej można przeczytać TUTAJ. Materiały pomogą we wprowadzeniu dzieciom nowych pojęć i poszerzeniu, wzbogaceniu i zwiększeniu słownictwa dotyczącego Układu Słonecznego. Zapraszam do korzystania!







Materiały służą wyłącznie do użytku niekomercyjnego.
Jeśli chcesz je rozpowszechniać, dodaj odnośnik do mojego bloga :)


Przy tworzeniu materiałów korzystałam z zasobów Freepik


8 komentarzy:

  1. Super, dzięki za materiały. Nie ma to jak kreatywne zabawy dla dzieci. Trzeba trochę inwencji, aby pokazać maluchowi, że można czas spędzić inaczej, a jednocześnie pobudzić w nim ciekawość do otaczającego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysł :D Ja pamiętam jak mnie jeszcze babcia uczyła układu planet :)
    Mój - Merkury
    Wujek - Wenus
    Zdradził - itd
    Mi
    Jak
    Streścić
    Układ
    Naszych
    Planet

    OdpowiedzUsuń
  3. O montesori słyszałam i zamierzam niedługo uczyć moje dzieciaki tą metodą. Koleżanka bardzo ją chwali. Widziałam, że ona ma kolorowe karty, które trzeba układać w taki sposób, aby były zgodne z wzorem na obrazie. Ponoć dzięki tej metodzie w inny sposób angażuje się mózg dzieciaczków do pracy. Bardzo fajny artykuł, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, materiały jak najbardziej ciekawe i przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne materiały, dziękuję ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! ❤️

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...