Dzień Taty - 5 dyplomów i odznaki



Hej! Jak tam u Was? 

W poprzednim wpisie wstawiłam dyplomy i odznaki z okazji Dnia Matki, więc dla wyrównania w dzisiejszym poście  również będą dyplomy i odznaki, ale dla Ojców :) A niedługo Światowy Dzień Rodziny i z tej okazji może również coś się pojawi! Pomysłów na materiały w tej tematyce mam bardzo dużo, ale czasu na tworzenie niestety trochę mniej, bo jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej, a ostateczny termin zbliża się wielkimi krokami... Mam jednak nadzieję, że po obronie znajdę więcej czasu na tworzenie czegoś nowego i będę mogła pojawiać się tu częściej. Bądźcie czujni!

A więc teraz przejdźmy do materiałów z okazji Dnia Taty. Stworzyłam 5 różnych dyplomów i 2 odznaki. Dyplomy wystarczy wydrukować, odznaki dodatkowo wyciąć, można też je przyozdobić na przykład wstążeczkami. I gotowe! Zapraszam do korzystania.



Naciśnij na wybrany poniżej obrazek, aby pobrać:


DYPLOMY:




            





ODZNAKI:




Materiały wyłącznie do użytku niekomercyjnego.
Jeśli chcesz je rozpowszechniać, dodaj odnośnik do mojego bloga.

Przy tworzeniu materiałów korzystałam z zasobów Freepik.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...